...
حضور قدرتمند تیم کسب و کار و مشتری یاران بانک تجارت در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی تبریز


 به گزارش روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی استان آذربایجان شرقی، به منظور گسترش شبکه ارتباطی و تجاری با تأمین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان انواع لوازم خانگی، تیم کسب و کار، مشتری یاران و روابط عمومی بانک تجارت با حضور در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار شد، به مشتریان خود مشاوره ویژه‌ای از محصولات جدید بانک تجارت با محوریت کالانو ارائه دادند.

 

این نمایشگاه از دوم تا پنجم مردادماه امسال برگزار شد و بانک تجارت با هدف معرفی محصولات جدید، به شرکت‌های تولیدکننده و مصرف‌کنندگان لوازم خانگی حضور فعالی داشت. در این رویداد، بانک تجارت با معرفی بسته‌های مالی متنوع و بسته اعتباری کالانو، توانست توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی را به خود جلب کند. حضور تیم کسب و کار مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی و مشتری یاران در غرفه‌های تولیدکنندگان و فروشندگان انواع لوازم خانگی و شرکای بانک تجارت در نمایشگاه بین‌المللی تبریز فرصتی مناسب برای بانک تجارت بود تا با تعامل نزدیک‌تر با مشتریان و ذینفعان خود و اقشار مختلف مردم، نیازها و انتظارات آن‌ها را بهتر شناسایی کرده و مشتریان را جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و ارائه اعتبار خرید کالانو به شعب مورد توافق و ترجیحی سوق دهند.

 

گفتنی است، با دریافت گزارش‌های میدانی و تعامل با غرفه‌داران و مدیران شرکت‌های طرف قرارداد بانک در حوزه کالانو و آسان خرید، ذینفعان اذعان کردند حضور تیم بانک تجارت در این نمایشگاه نشان‌دهنده تعهد این بانک به حمایت از صنایع داخلی و ارتقای سطح رفاه عمومی است.

 

مذاکره و دیدار با مدیران شرکت‌های بلانتون، لایف، هلدینگ شامخ، مادیران، هلدینگ مهر اصل، ناسا و مشتریان جدید، از جمله برنامه‌هایی بود که در نمایشگاه بین‌المللی تبریز انجام شد. همچنین، تیم انفورماتیک و کسب و کار منطقه به صورت آنلاین رتبه اعتباری مشتریان را به تیم مستقر در نمایشگاه ارائه کردند.